joi, 29 noiembrie 2007

bani VS glorie

Precum stiti in ziua de azi se pot face bani aproape din orice. Dar ce cred eu ca, primeaza pana la urma e gloria. Oricine poate sa faca bani, dar putini au parte de glorie. Poate o sa ziceti ca banii aduc gloria - GRESIT - parerea mea e ca: nu tot timpul. De cele mai multe ori aduc in jurul tau doar ipocriti care iti dau senzatia ca ceea ce spui sau faci este mai important decat nota de plata pe care o achiti in numele lor. Un amic de-al meu zicea in urma cu ceva timp ca el lucreaza in publicitate pentru bani si glorie, probabil avea dreptate, motivul pentru care lucrez eu in publicitate e gloria inainte de toate. Si aici imi permit sa adaug unul din printurile care au facut parte din campania outdoor utopium de anul trecut ...






"las' mă partea cu banii că şi maneliştii fac bani - tre' să fugi după glorie."

Niciun comentariu: