marți, 18 decembrie 2007

In preajma sarbatorilor de iarna (ca de acestea este vorba in cazul de fata) toata lumea face urari, trimite felicitari, cadouri, atentii si alte brizbrizuri. Initial am vrut si eu sa imi pun pe blog scriptul ala tembel care iti face fulguleti pe monitor. Asa ca sa am si eu ceva din spiritul sarbatorilor de iarna.
Norok ca mi-am revenit la timp :)) Nu ca sunt "gigi contra", dar anul asta am zis ca nu ma bag in familia mare si fericita.
Dar pana la urma nu m-am putut abtine. Si chiar daca nu am pus fulguleti si fundite pe blog am postat acest articol cu un indemn - ASCULTATI PIESA DE MAI JOS si bucurati-va de Sarbatori!


Un comentariu:

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.