sâmbătă, 26 iulie 2008

flickr - o mare tzapa!

M-am bucurat grozav cand am dat peste situl din titlu - vezi doamne poti sa iti pui poze fara restrictii cu o interfata decenta flash pe care poti sa o embeduiesti pe blog, pe site - uaaaaaaaau! Totul parea minunat. Am inceput sa il folosesc si am bagat cateva galerii pe blog. Ca sa descoper zilele trecute ca de fapt galeriile mele de pe blog nu se mai vad... si ca doar ultimele 200 de poze sunt accesibile. Daca vrei sa il poti folosi fara restrictii tre sa platesti.

Na mai zi ceva!



2 comentarii:

Anonim spunea...

Omule, nu ti se pare normal sa platesti pentru servicii? Mai ales pentru un site care este (cel putin dupa parerea mea) pe locul 1 in bransa si iti mai ofera si o gramada de aplicatii online gratuite (slideshow, Hockneyzer, etc) plus o multime de alte aplicatii care folosesc gratuit APIul flickr - o gramada de rss feeders funtioneaza pe Flickr sau sunt specializate, screensavere gratuite avand ca subiect photostream-uri Flickr, widgeturi Yahoo, Opera, Vista, GDesktop, etc.
De ce nu-ti faci reclama prin intermediul lor?
Pe langa asta iti ofera o identitate, un oarecare rank propriu - Explore, si de asemenea un rank pe Google. Oricat de parlit ai fi pe Flickr, esti gasibil pe Google.
Peste toate astea, o multime de utilizatori Flickr au aparut in diverse publicatii de hartie sau electronice, de unde rezulta faima, vanzari si bani pentru contul de pro si nu numai.
Apropo, vezi doar ultimele 200 de poze - poate ca celelalte devin demodate, dar nu le pierzi, plus ca poti incarca poze la orice dimensiune produce un aparat actual, inclusiv in formatele RAW native fiecaruia.
Si daca nu-ti permiti sa platesti tariful - care e destul de mic - poti cere o sponsorizare. Fii sigur ca daca cineva apreciaza munca ta, te vei alege cu o sponsorizare, poate chiar iti cumpara niste printuri (alt serviciu gratuit pus la dispozitie de Flckr) si din banii aia tii platesti taxa pro pe Flickr.
Unii muncesc pentru bani si-si permit ca atare sa apeleze la randul lor la serviciile altora.
Sau mi se pare mie ca esti dezamagit ca n-ai gasit cainele cu colaci in coada?
Tare am impresia ca nici macar nu stii ce comori contine Flickr si ca nu ai habar cu cine esti vecin acolo.
(Desi pierd vremea cu comentariul asta nici nu stiu cum se posteaza :) )

gabi spunea...

best things in life are free :))