Seria "Chat - Venezia Cafe" (Coffe, Soda, Wine) a fost nominalizata in sectiunea Print - Alimente, bauturi si pet food. Lucrarea a fost premiata cu argint si a castigat totodata categoria, aurul nefiind acordat. Utopium a concurat direct cu Domino BBDO pe categorie, care obtinuse shortlist pentru Snickers.
Astfel, dupa ce in 2007 si-a adjudecat doua trofee de argint la Golden Hammer, Utopium a reusit sa inscrie Romania intre primele 10 tari din 18 participante.
"A fost un festival interesant, majoritatea premiilor au mers spre Digital si Best use of media care au contabilizat 25 de trofee. Probabil datorita faptului ca sectiunea Digital a fost prezenta la prima editie s-a incercat incurajarea participantilor. Cu toate acestea suntem multumiti de faptul ca aducem acasa un trofeu si Romania a fost acolo reprezentata cu fruntea sus", spune Mihai Pop, Managing Partner, Utopium.
"Chiar daca ma asteptam la mai mult, in contextul in care s-a desfasurat Golden Hammer 2008, acest trofeu reprezinta o satisfactie enorma", declara Cristian Ungur, Creative Director, Utopium.
Golden Hammer International Advertising Festival s-a desfasurat in Riga, in 25 si 26 septembrie 2008. 18 tari au inscris lucrari si 11 dintre ele au fost premiate.
Utopium Advertising dezvolta servicii la nivel local si international de cercetare, planning, creatie si media. Rezultatele campaniilor si premiile internationale pentru creatie confirma faptul ca Utopium este o agentie de publicitate care promoveaza directia strategiei eficiente bazata pe creativitate. Clienti Utopium: Kronotex Germania, Benq Austria, Procter & Gamble, BMW Romania, Apple, Porto Petrol, HVB, Proges, ABARO.
sursa: iqads.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu