marți, 11 noiembrie 2008

Să fie viralul noul "trand" în publicitate?

Viralul e mai nou pe buzele tuturora. Toţi stiu cum prinde acest "virus" bine înfipt pe cele mai în vogă site-uri, gen youtube, 220, trilulilu, etc. Stiu că mai găsiţi o tonă, da eu le-am zis pe astea trei să nu lungesc lista cu privire la acest "mediu" tânăr prezent în publicitatea noastră. Termenul umblă de prin 1996, dar românii s-au amorezat de el mai de curând. Se pare că navigând aşa de dragu'lelii găseşti tot felul de chestii haioase care sa te delecteze. Enumerăm aici fără să facem reclamă: The Money Channel - Feedback is Fifty; vodafone - profită că eşti tânăr; skol - românii cu trabantul and so on... Bravo celor care au luat şi premii cu ele dar în postul ăsta nu vorbim neaparat despre ei. Mai nou văd că se dezvoltă o adevărată industrie publicitară pe tema asta. fatcat e un exemplu care spune pe faţă "bă noi facem virale" - nu că ar avea ei nu stiu ce portofoliu - no offence, şi ce reiese din toate balivernele aste' ... români bagati-vă pe viral în publicitate! Sau poate ar trebui să îl considerăm tabu să lăsăm doar persoanelor "avizate" ca un subiect de discuţie şi noi să zicem... păi ce îi aia viral?

Un comentariu:

fallen spunea...

Corect...ce ii aia viral?:)))